VR Platformları Çevrimiçi Alışverişe Metaverse Tarzı Deneyimler Sunuyor

iki şirket, 3D sanal showroom'ları ve sanal oda denemelerini gerçeğe dönüştürerek e-ticareti daha kullanışlı hale getiren platformlarla alışveriş yapanların yolunu açıyor.

Sanal alışveriş deneyimleri yaratan bir şirket olan Emperia , müşterilerin ruj ve giysi gibi ürünleri denemelerine olanak tanıyan sanal gerçeklik (VR) teknolojisini kullanarak etkileşimde bir artış gördü.

Giyim e-ticareti için bir artırılmış gerçeklik/sanal gerçeklik (AR/VR) platformu olan Perfitly , alışveriş yapanların bir giysinin avatar vücut görüntüsüne nasıl uyduğuna dair daha doğru bir görüş elde etmeleri için bir mobil uygulama kullanarak bir 3D vücut görüntüsü oluşturur.

Her iki sanal platform tasarımı da satıcıların veya tüketicilerin özel donanıma sahip olmasını gerektirmez. Sanal showroomlar ve 3D deneme odaları, VR/AR oyun oynama ile aynı donanım deneyimine ihtiyaç duymuyor.

Müşteriler, deneyimin doğrudan web sitesinin görsel ekranına entegre edildiği sanal bir mağazada alışveriş yapıyor. Alışveriş yapanların yalnızca mobil erişime veya standart bir web tarayıcısına ihtiyacı bulunuyor.


Haber Kaynağı ve Haberin devamı:

E-Commerce Times



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

CI/CD & DevOps & DevSecOps & NoOps